مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-06اجتماعي

اهدای 80 دستگاه تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند کلاچایی 


مدیر آموزش و پرورش کلاچای با اشاره به اهدای 80 دستگاه تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند، گفت: همچنان تعداد از دانش آموزان فاقد این امکانات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر رضایی ظهر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کلاچای با اشاره به اهدای 80 دستگاه تبلت و گوشی های هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند، افزود: این کار با مشارکت فرهنگیان، خیرین و نیکوکاران انجام شده است.

رضایی ادامه داد: با این وجود هنوز در تأمین تبلت و گوشی به دانش آموزانی که فاقد این امکانات هستند مواردی داریم.

وی با اشاره به اینکه شرایط لازم برای ساخت سه واحد آموزشی در این بخش وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد دو واحد آموزشی هم اکنون در مراحل ساخت قرار دارد.

رضایی اضافه کرد: یک واحد آموزشی در روستای نعمت سرا مزین به نام شهید زمانی از سوی فرد خیر هم اکنون در حال ساخت است که نیمی از این پروژه را سازمان نوسازی و تجهیز مدارس متقبل شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش کلاچای ادامه داد: در راستای اجرای طرح آجر به آجر یک واحد آموزشی در دهکده قدس به نام شهید باقری به زودی آغاز می شود و پیمانکار پروژه نیز مشخص شده است.

رضایی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از 65 معلم نمونه و بازنشسته تجلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 80 دستگاه تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند کلاچایی 

اهدای 80 دستگاه تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند کلاچایی